Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Discourse, Communication and the Enterprise.- Genres and Trends

Discourse, Communication and the Enterprise.- Genres and Trends

Paperback | Engels | Linguistic Insights | nr. 134
€ 122,95
+ 245 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book brings together a selection of papers originally presented at the fifth conference on Discourse, Communication and the Enterprise (DICOEN V) held in Milan in September 2009, and mainly focuses on the relevance of discourse and communication to the world of business and organizations as seen from a variety of disciplines (linguistics, communication studies, management studies, sociology, marketing). What unites the contributions is the discursive framework they adopt for the analysis of corporate communication, looking at it as a situated activity in a broadly constructionist paradigm. The various sections are organized along an internal-to-external-communication gradient, starting from the analysis of communication within a company's ordinary operational activities and moving gradually towards types of discourse that are specifically aimed at communication to the public at large, including their representation in the media. The picture that emerges is a good approximation to an accurate and updated snapshot of the state of the art in research and expertise in the area of corporate and institutional communication.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
464
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 134

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783034306201
Verschijningsdatum:
24/03/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
659 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 245 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.