Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La parole est l’instrument principal des hommes politiques briguant un mandat électif, quel qu’il soit. Mais cette parole s’insère dans un dispositif médiatique, et dans une situation spécifique, dans un moment de la démocratie. De même que la télévision, aujourd’hui, mélange les genres qui l’avaient structurée en ses débuts, et lui avaient défini des missions claires et séparées : informer, cultiver, distraire ; la démocratie qui - historiquement - est passée par trois étapes : parlementarisme, démocratie des partis, démocratie du public, mélange désormais les étapes - notamment lors d’une élection présidentielle - où la proxémie qui caractérise le parlementarisme, l’appartenance à un « grand » parti de gouvernement, qui caractérise la démocratie des partis et l’offre - quasi-commerciale - d’un produit-programme adapté, qui caractérise la démocratie du public se mêlent, servies, encouragées par le média télévision. Cet ouvrage met en scène et analyse les mots des acteurs - politiques et médiatiques - qui ont construit l’offre politique à laquelle les citoyens ont été confrontés, à partir de laquelle ils ont voté et ont élu, en mai 1995, un Président de la République : Jacques Chirac.
Au carrefour des sciences de l'homme et de la vie, la psychologie sociale a développé un domaine propre : celui de la communication, des représentations sociales, de la dynamique des groupes, des émotions collectives, et des idéologies. Cette collection présentera des ouvrages français, européens et américains, qui contribuent - de manière originale - à la connaissance de ces processus. Elle vise ainsi à marquer la présence et l'identité de la psychologie sociale dans le champ intellectuel.