Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Written corrective feedback (WCF), a pedagogy that is often used when helping learners improve their written accuracy, has captured researchers' attention in recent decades. This study looks at the effectiveness of direct and indirect WCF when using them with 26 intermediate ESL learners' writings, and investigates whether giving them the type of feedback they preferred or less preferred would influence their actual performance. The study draws on three linguistic forms (definite/indefinite articles, singular/plural nouns, and present simple tense), and using three different groups of pictures to elicit participants to write a 250 words paragraph. It contributes information not only on whether direct or indirect WCF helps learners improve their written accuracy more, but also shows direct or indirect feedback is more effective when learners dealing with the three linguistic forms. This book will be especially useful to language teachers, and researchers in the field.