• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Direct, Digital & Data-Driven Marketing

Lisa Spiller
Paperback | Engels
€ 74,95
+ 149 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.

Direct, Digital, and Data-Driven Marketing recognizes the growth of the various digital formats as the newest interactive channels for conducting modern marketing. But it does not overlook the traditional principles of direct marketing still relevant today. This book examines the field both as it once was and as it is evolving.

With plenty of learning features online resources, the Fifth Edition provides an engaging journey, which will leave any marketing student with a thorough knowledge of how all kinds of businesses manage regular communication with their customer base and target demographic.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
784
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781529708172
Verschijningsdatum:
6/02/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 244 mm
Gewicht:
1519 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 149 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.