Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In his series titled Some Things, Claus Goedicke photographs banal everyday objects light bulbs, band aids, hammers, Eau de Cologne, blood bags and basic foodstuffs bread, butter, eggs things that are so commonplace that we barely take notice of them. He presents the objects singly, frontally, symmetrically; in even lighting that casts no shadows. Unlike commercial photography, the objects do not appear to be immaculate or brand new. Their limpid beauty stems from their straightforward functionality and signs of wear. Flat, object-specific backdrops, which themselves show signs of wear and tear crumpled, scratched, and yellowed underscore the plasticity of the softly colored objects. In 1955 Walker Evans captured the charm emanating from such things in his series Beauties of the Common Tool: A hardware store is a kind of offbeat museum show for the man who responds to good, clear undesigned forms.