Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Digital Reading of Net Generation in China

Han Zhang, Jiajie Lu
Hardcover | Engels
€ 182,45
+ 364 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

With the methodology of eye-tracking experiments, in-depth interviews, and large-scale questionnaires across cities, this book provides a panoramic vision of digital reading and social interaction among the new generations in China.

Growing up under the background of social transformation, cultural integration, and technological progress, digital reading of the Chinese net generation presents complex characteristics. People born in the 1980s and 90s are better educated, have democratic consciousness, and have strong motivations for self-expression. Meanwhile, reading behaviours affect their content production, virtual identities, and socialization in the real world. The immense need for digital content fuels the digital reading industries. Internet literature, social media articles, reading apps, and e-reader devices have also benefited from media content and interface innovation in the market. This book provides a solid scientific foundation for reading promotion and guiding strategies in the context of digital media and offers empirical evidence for policy formulation of reading promotion and spiritual civilization in the digital age.

The authors expand the perspective of communication studies on digital reading and analyze how the youth reads on digital devices and creates content for interest or profit. The book will be a great read for students and scholars of mass communication, media studies, and digital publishing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
118
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032543864
Verschijningsdatum:
4/08/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
358 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.