Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Digital Media in East Asia sees digital media as an important element in the integration of South Korea, China, Japan and Taiwan, with economic/commercial interaction now being accompanied by regional sharing of content and services. It argues that the underappreciated scale of East Asian activity in this key sector is setting up the region as a global leader in the new economy, quietly building global dominance in manufacturing, digital implementations and, most recently, digital content production. The book also argues that the rise of prominence reflects the still active presence of national governments in East Asia in selecting and promoting commercial success in emerging industries. The combination of infrastructure development, regulation, investment, training and promotion used by each of the national governments in the study has produced impressive national and regional integration across manufacturing, service, government and education. The national innovation strategies of the East Asian governments have, in sum, produced impressive results, sparking widespread private sector investment and the development of sizeable content production communities. Of particular importance is the reality that linguistic and cultural barriers are keeping most of the digital content within East Asia, the world's fastest growing market for digital materials, a process that is re-enforcing the developing cultural ties within the region. Digital Media in East Asia makes significant contributions to East Asian studies (Korea, Japan, Taiwan and China), the scholarship on national innovation, and to debates about the economic, social, cultural, and political importance of digital media. As such, it will be of value in media studies/cultural studies collections, and will be of interest to scholars of Asian business, political science, national innovation, and political economy.