Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Digital Marketing

A Practical Approach

Alan Charlesworth
Paperback | Engels
€ 90,45
+ 180 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Digital Marketing: A Practical Approach provides a step-by-step and comprehensive guide to implementing the key aspects of digital marketing. Building on the previous editions, this fully updated fourth edition takes an approach that prepares students for an active role in digital marketing.

As well as topic-based exercises, the text also includes practical case-study exercises - based on theory and recognized good practice - which will ensure that readers will be able to analyse situations within the work place, identify the most appropriate course of action and implement the strategies and tactics that will help the organization meet its online objectives.

Key updates to the new edition include:

  • The role of the digital influencer
  • Direct to Consumer (DTC) and omni-channel retailing
  • Individuals' privacy and the role of organizations in gathering and storage of their personal data
  • Ethical aspects of digital marketing and its impact on the environment
  • SEO and Google's development of the 'zero click'
  • Online ad fraud
  • Updated online resources available via the author's own site

This essential text equips advanced undergraduate, postgraduate and executive education students with the tools to undertake any digital marketing role within a variety of organizations. Comprehensive support material available online for both students and instructors includes links to articles and opinion pieces, PowerPoint lecturer slides and questions based on the chapter material.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
356
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367706593
Verschijningsdatum:
1/11/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
174 mm x 246 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 180 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.