Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In complex business-to-business sales processes, buyers are rewriting the rules. Today s instantaneous access to an online array of information and resources from brochures to portals to Web 2.0 social media - means buyers can quietly self-educate and autonomously direct the pace, direction, and timing of the purchase (not sales) cycle. For companies accustomed to relying on trained sales professionals to act as trusted advisors and guide buyers through a defined, structured process from the very inception of the sales opportunity - these changes are potentially disruptive on a massive scale. In this virtual marketing environment, a savvy sales rep can no longer read the room. Today, B2B marketers must decode a buyer s digital body language to understand the roles, information needs, timing, and buying intentions of its largely faceless and elusive target market. In this thoughtful and groundbreaking book, Steven Woods helps B2B marketing professionals understand the new dynamics of marketing complex products and services. He walks through the new tools available to buyers, how to read digital body language, and how to respond most effectively to maximize the volume and quality of leads. Woods shows that, by embracing the concept of digital body language, marketers can re-engage with sales colleagues on a more strategic level and increase their value to the enterprise.