Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The ideas presented in this book were drawn from over 45 years in academia, practising across all continents and operating at all levels: early childhood, primary, secondary and tertiary. This book aims to equip teachers with the skill sets, competencies and motivation to enable them to function comfortably in differentiated environments. Chapter 1 addresses differentiated teaching, individualised teaching, and streaming together with differentiating content, process, product and the learning environment. Chapter 2 addresses key issues in differentiated teaching: administrative support; teacher preparedness; teacher buy-in; student readiness; student interest; and learning spaces. The final chapter details tried-and-tested strategies. Some of these include setting personal learning goals; set induction; building on what students know; grouping; flipping the classroom; games; instructional aids; teachable moments; tiered assignments; model thinking processes; assessment strategies; reflection and facilitating success. The hope is that the reader would have a wide assortment of take-aways to enable him to expertly treat any situation with the comfort of knowing he is fully equipped.