Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Frau werden willst?" "Die Verlobung bei der Laterne" wird 1858 als erste Operette in deutscher Übersetzung in Wien uraufgeführt. Die Texte von Michel Carré und Léon Battu, unterstützt von der heiteren Musik Jacques Offenbachs, machen das kurzweilige Stück zu einem großen Erfolg. In der bukolischen Komödie wird die Liebesgeschichte der jungen Bauern Peter und seiner verwaisten Cousine Liese, die nach einigem Hin und Her schlussendlich zueinanderfinden, auf amüsante, heitere Weise dargestellt. Der deutsch-französische Komponist Jacques Offenbach (1819-1880) gilt als Begründer der modernen Operette und erlangte mit seinen Werken große Berühmtheit. Mit seinen Kompositionen gelingt es ihm, die Grand Opéra zu parodieren, eine groteske, sentimentale Realität zu zeigen und so den Weg zu ebnen für den späteren Dadaismus und das Absurde Theater.