Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Trojanische Verkaufsstrategie ist ein Verkaufskonzept, das auf verkaufspsychologischen Erkenntnissen basiert und nachweislich die Abschlussquote steigert, insbesondere im Bereich der Neukundengewinnung. Die Strategie befreit den Verkäufer von der Ohnmacht des bloßen Anbietens und zeigt durch ein praxiserprobtes Konzept den Weg zum sicheren Verkaufsabschluss. Dabei steuert der Verkäufer in jedem Augenblick die Verkaufssituation, so dass er sich nicht mehr mit den üblichen Ausreden des Käufers und seiner Taktik des Hinauszögerns zu begnügen braucht. Sie erfahren:
- wie sich Kunden psychologisch gesehen verhalten und warum das so ist - wie sie als Verkäufer hinter die Mauern der Abwehrhaltung von Kunden gelangen - wie Sie Nicht-Käufer früher erkennen und rechtzeitig aussortieren - von welchen Emotionen Kaufentscheidungen gelenkt werden und wie Sie diese in Ihrem Sinne beeinflussen können - wie Sie den Verkauf zu jedem Zeitpunkt lenken und kontrollieren können.