Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este libro se dirige a futuros maestros de Educación Primaria, que se aproximan a las matemáticas en términos de su enseñanza y aprendizaje, a maestros en activo, que tendrán un apoyo a la planificación y análisis de sus clases, y a formadores de maestros, que dispondrán de una guía para el diseño y la reflexión sobre el contenido de la formación inicial.;Se abordan contenidos matemáticos, sus conexiones y su enseñanza y aprendizaje, teniendo en cuenta los propios objetos matemáticos, lo que incluye estrategias, recursos didácticos y características del aprendizaje de dichos objetos. Para ofrecer al lector un bagaje de estrategias y modos de hacer y producir en matemáticas, se dedican dos capítulos transversales a la resolución de problemas y a los procesos argumentativos. El último capítulo del libro versa sobre perspectivas de análisis de las prácticas de enseñanza, medio en el que finalmente deben confluir y ponerse en práctica los conocimientos construidos.;Los autores de este libro son especialistas en Didáctica de la Matemática de diversas universidades españolas y latinoamericanas, con una amplia experiencia en el campo de la investigación y de la formación (inicial y continua) de maestros.;Relación de autores;Coordinadores: José Carrillo, Luis C. Contreras, Nuria Climent, Miguel A. Montes, Dinazar I. Escudero y Eric Flores.;Autores: Mireia Artés, Edelmira Badillo, Jorenzo J. Blanco, Alicia Bruno, Mª Luiz Callejo, Matías Camacho, Luis C. Contreras, Janeth A. Cárdenas, José Carrillo, Nuria Climent, José Manuel Diego, Dinazar I. Escudero, Caneida Fernández, Teresa Fernández, Eric Flores, Josep Mª Fortuny, Jeferson Gomes, Mª Teresa González, µngel Gutíerrez, Josefa Hernández, Pedro Huerta, Adela Jaime, Salvador Llinares, Miguel A. Montes, Mar Moreno, Tomás Ortega, Núria Planas, Rafael Rodríguez, Nielka Rojas, Martín Socas