Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este manual, Didáctica de la Lengua y Educación Literaria, es una obra de referencia para la formación científica actualizada en las diversas etapas educativas, de acuerdo con el nuevo paradigma basado en competencias sobre el que las instituciones internacionales han previsto un horizonte de excelencia para la sociedad del conocimiento del siglo XXI. Se fundamenta en un enfoque comunicativo consecuente con las travesías donde la lengua interactúa con otros lenguajes, la literatura estimula la cognición creativa y crítica, y la educación competente de ambas concierta encuentros colaborativos entre disciplinas, culturas y entornos formales e informales. Es por ello que los capítulos que la conforman siguen el criterio unitario de orientar los aprendizajes lingüísticos y literarios hacia un saber desenvolverse con tareas y proyectos que integran capacidades múltiples en la consecución de obras personalizadas. Así pues, esta obra cubre las necesidades académicas y de prospectiva profesionalizadora de los estudiantes implicados en aspectos tan punteros como el análisis y la reflexión sobre la propia lengua, el portafolio, el error, la investigación en el aula, el tratamiento significativo de los clásicos, la hipertextualidad o las TIC, a fin de que su evaluación procesual sea realmente valiosa para lograr un diálogo auténtico entre escuela y vida.