• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Dictionnaire du marketing E-BOOK

Olivier Badot
E-book | Frans
€ 9,99
+ 9 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Pour tous ceux qui souhaitent maîtriser les grands mécanismes du marketing. Dans une discipline en pleine évolution, les définitions de base, et les analyses les plus récentes, sont exposées dans un langage simple et clair.

40 articles thématiques clairement structurés.

Chaque article comporte, en gras, les définitions et termes clés en liaison avec le thème de l'article.

En fin d'ouvrage, une bibliographie générale et un index de près de 1 000 termes, pour retrouver les principales définitions de la discipline.
Formée d'enseignants-chercheurs en marketing, économie et sociologie, l'équipe d'auteurs a été coordonnée par Olivier Badot, professeur de marketing à l'EAP, École européenne des affaires (CCIP).

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
415
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782401005396
Verschijningsdatum:
31/12/1997
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Formaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 9 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.