Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sozialpädagog*innen sehen sich mit einer Reihe von Widersprüchen in den gesellschaftlichen Bedingungen, im Verhältnis zu ihren Klient*innen und in ihren Institutionen konfrontiert. Um mit diesem widersprüchlichen Konstellationen zurechtzukommen, braucht es einen entsprechenden, diese Widersprüche klärenden, dialektischen Zugang. Dialektisches Denken schafft Möglichkeiten und Ansatzpunkte für erweiternde Hypothesen in den Handlungsfeldern und institutionell-organisatorischen Bereichen. Übergangenes, aus der linearen fachlichen Logik heraus Nicht-Verstehbares wird im dialektischen Zugang erkannt und thematisierbar. Soziale Arbeit und Schule sind die institutionell-organisatorischen Bereiche, in denen diese praktische Dialektik erprobt wird. In dieser dialektischen Bearbeitung sind Widersprüche nicht Barrieren, sondern Bausteine für eine Reform der Sozialen Arbeit und der Schule.