Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A través de encuestas a educadores, industriales y egresados de las escuelas técnicas de Mendoza, este trabajo muestra que todos los actores perciben como mayor dificultad una base insuficiente en Ciencias Básicas(Matemática, Física y Química), para poder lograr un Técnico Profesional competente. Dado que las distintas leyes y Marcos de Referencia muestran un camino orientado hacia un currículo basado en Competencias, el libro intenta definir qué es educar en competencias. ¿Será esta forma de encarar la educación técnica la que permita dar solución a las distintas problemáticas, especialmente a la enseñanza de Ciencias Básicas? ¿Saben los profesores qué es una educación basada en competencias? Para entender la problemática realizamos un estudio de caso, que nos permitiera conocer la concepción de los profesores de Ciencias respecto a la educación de competencias profesionales y el aporte que realizan desde su propio espacio curricular.