Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Fähigkeit, kundenindividuelle Problemlösungen zeitnah anbieten zu können, entwickelt sich zu einem herausragenden Erfolgsfaktor im modernen Bankgeschäft. Hierarchisch geprägte Organisationsstrukturen behindern allerdings eine konsequente Ausrichtung der Finanzdienstleistungserstellung an den individuellen Kundenbedürfnissen. Vor diesem Hintergrund widmet sich der Autor der Gestaltung kundenorientierter Angebotsprozesse in Banken. Er entwickelt marktnahe Organisations- und Vertriebskonzepte auf der Grundlage innovativer Informations- und Kommunikationssysteme und zeigt, daß der Bankerfolg durch die Implementierung interner Marktmechanismen erheblich gesteigert werden kann.