Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Putting aside the euphoria of supporters of public-private dialogue (PPD) and the doom prophecies of its detractors, this analysis identifies the advantages that it can bring, while cautioning against the very real dangers it can present to fragile states and relatively recent democracies. The type of state involved, the level of organisation within the national private sector and the kind of support offered by donors all have an influence on the potential and real success of PPD. "Nicolas Pinaud does a masterful job of surveying the state of our knowledge -- both in theory and practice around the world -- and offers a thorough and balanced review of the potential benefits as well as risks of closer relations between business and government." Ben Ross Schneider, Professor of Political Science, Northwestern University. This work is published under the auspices of the OECD Development Centre. The Centre promotes comparative development analysis and policy dialogue, as described at: www.oecd.oeg/dev