Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Even though some school-based tobacco use prevention programs have proven successful, nearly all first use of tobacco occurs before high school graduation. In this volume the authors offer a health researcher′s perspective on the history, status, and requirements of school-based tobacco use prevention and cessation research. They outline how to develop a research program and give practical guidelines on how to implement it. Following a brief overview of school-based prevention and cessation programs, they describe the development and implementation of Project Towards No Tobacco Use (TNT), and address major theoretical and methodological issues. The specific issues they address include developing and selecting good programs; developing the curriculum; examining the social influences of etiology; and selecting, assigning, and teaching subjects. Researchers and practitioners in public health, especially those involved in adolescent tobacco programs and health promotion will find this volume particularly interesting.