Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Techniek
  5. Elektronica & Elektrotechniek
  6. Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business

Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business

David Probert
€ 145,95
+ 291 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How can a company decide where to concentrate its expertise? Why are some companies better at exploiting their strengths than others? Is there a link between the range of a company's activities and its success and profitability?

These are just some of the questions at the heart of a make or buy strategy for manufacturing business. Most companies will face issues such as these at some time or other, and in resolving them will determine the future shape of the business - for better or worse.

Based on original research and case experience, this book presents a structured approach to making these important decisions. By drawing on the collective knowledge of people in the company, a make or buy strategy can be developed which focuses manufacturing capability on the factors critical to business success.

The key aspects covered include:

  • the links between business strategy, vertical integration in manufacturing industry, and business performance;
  • why a make or buy strategy is central to manufacturing capability and business results;
  • the difference between strategic, tactical and component make or buy issues;
  • the best practice approach to make or buy decisions;
  • what is involved in developing an optimal make or buy strategy for a business;
  • how to apply the approach to your own business.

The book is aimed at directors and managers from manufacturing companies concerned with developing their capabilities and focusing their strengths, but many other people in manufacturing, finance, engineering, purchasing and service operations will find something of value in this book.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
144
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780852968635
Verschijningsdatum:
30/06/1997
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 291 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.