Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Deux essais pour comprendre la publicité aujourd'hui

Norbert-Bertrand Barbe
Paperback | Frans
€ 45,00
+ 90 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Deux études sur la publicité et l'iconographie aujourd'hui dont les résultats sont issus de travaux effectués en 1992 et 1993. L'ouvrage montre que le message publicitaire reflète la conscience collective et agit en tant qu'élement de propagande, imposant un discours. L'enfant, l'homme et la femme, autant de symboles dans le discours publicitaire, sont analysés.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
94
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782847330625
Verschijningsdatum:
15/01/2005
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 210 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 90 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.