Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Designing Effective Supply Chains in Strategic Alignment with Demand Characteristics and Market Requirements

Designing Effective Supply Chains in Strategic Alignment with Demand Characteristics and Market Requirements

Mojtaba Mahdavi, Tava Lennon Olsen
€ 97,95
+ 195 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Designing Effective Supply Chains in Strategic Alignment with Demand Characteristics and Market Requirements examines supply chain management from a strategic point of view. It aims to provide a holistic exploration of existing supply chain strategies with most of its emphasis on product-driven strategies, and Fisher's framework in particular. The authors explore the literature regarding the framework to present a picture of how it has been considered by researchers, and how it can best develop/improve. Due to the strategic role of inventories in supply chain management, the authors also analyze the framework from a mathematical view to investigate the extent to which it conforms to two existing inventory models, namely, the newsvendor model and the continuous review model, and to see how different product characteristics affect supply chain decisions. Furthermore, other product-driven supply chain strategies, such as leanness, agility, leagility, mass customization, and postponement, are reviewed.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
134
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 26

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781680832686
Verschijningsdatum:
20/06/2017
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
199 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 195 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.