Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Psychologie
  4. Designing and Reporting Experiments in Psychology

Designing and Reporting Experiments in Psychology

Peter Harris
Paperback | Engels
€ 74,45
+ 148 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book will help undergraduate psychology students to write practical reports of experimental and other quantitative studies in psychology. It is designed to help with every stage of report writing and provides a resource that students can refer to throughout their degree, up-to and including when writing up a final year undergraduate project.

Now fully updated in its fourth edition, this book maps to the seventh edition of the APA guidelines and offers more comprehensive advice, guidelines and recommendations than ever before. Students will benefit from:

-Coverage of different forms of quantitative study, including online studies and studies that use questionnaires, as well as experiments
-A range of handy test yourself questions (with answers at the end of the book)
-Self-reflection questions to prompt deeper understanding
-Summary sections that articulate the main points and provide a useful revision aid
-An Index of Concepts indicating where in the book every concept is introduced and defined
-Updated advice on how to find and cite references
-Expanded coverage of ethics in quantitative research, including how to write ethically
-Common mistake symbols, flagging areas where its easy to be caught out

Peter Harris is Emeritus Professor of Psychology at the University of Sussex, UK where he led the Social and Applied Psychology Group. He has taught research design and statistics for many years. He has published extensively in social and health psychology.

Matthew J. Easterbrook is Senior Lecturer in Psychology at the University of Sussex, UK. He has taught statistics at a national and international level.

Jessica S. Horst is Reader in Psychology at the University of Sussex, UK, where she is also the Director of Teaching and Learning. She has taught research methods in both the USA and the UK.


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
226
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780335245956
Verschijningsdatum:
16/08/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
367 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 148 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.