Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Design Thinking Methode ist mehr als nur eine innovative Idee. Lernen Sie mit innovativen Management Zielgruppenanalyse, Storytelling und Kundenorientierung.
Design Thinking - mehr als nur eine innovative Idee Lernen Sie mit innovativem Management Zielgruppenanalyse, Storytelling und Kundenorientierung umzugehen. Design Thinking ist nicht nur eine innovative Idee, sondern soll für ein innovationsfreundliches Klima in Unternehmen und Organisationen sorgen.
Mitarbeiter sollen zum Denken über den Tellerrand vom Management schauen und genau da setzt das Konzept Design Thinking an. Die Kundenbindung beziehungsweise der Austausch mit den Kunden und die team- und unternehmensinterne Kommunikation wird gefördert.
Dieses "Kochbuch" für einen innovativen und besseren Umgang mit Kunden und Mitarbeitern thematisieren mehrere Autoren und geben spannende praktische Fallbeispiele zur Veranschaulichung.