Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a result of the European framework project muFly, aiming at the design and realization of an autonomous micro helicopter comparable to a small bird in size and mass. It introduces two prototype designs for the muFly helicopter: a modular one for fast sensor and actuator exchange and easy configuration testing, and a highly integrated design to reduce the total mass and integrate the complete sensor set for autonomous flight. Furthermore, a theoretical foundation for coaxial micro helicopter design is laid. In particular focus are passive stabilization and steering principles of the helicopter. A modular dynamic model is developed, which incorporates the characteristics of a hingeless rotor system, two optional steering principles, and a stabilizer bar module, which is also validated experimentally. Finally, the dynamic model is used for a design parameter study of the most relevant system design parameters. It aims at passive roll and pitch stabilization of the helicopter without a stabilizer bar. By illuminating the aspects of prototype design, dynamic modeling, simulation, and design parameter optimization, this book is a contribution towards palm-sized MAVs.