Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This text provides the most comprehensive treatment of the design and analytic issues involved in group-randomized trials. GRTs are comparative studies conducted to evaluate the effect of a health promotion intervention in which the units of assignment are identifiable groups (e.g., schools, worksites) and the units of observation are members of those groups (e.g., students, workers). The book reviews the underlying issues, the most widely used research designs, and analytic strategies. There is an emphasis on mixed-model regression, with two chapters illustrating the analytic methods in SAS PROC MIXED and GLIMMIX. There is also a detailed chapter on power analysis and sample size calculation.