Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The design of experiments holds a central place in statistics. The aim of this book is to present in a readily accessible form certain theoretical results of this vast field. This is intended as a textbook for a one-semester or two-quarter course for undergraduate seniors or first-year graduate students, or as a supplementary resource. Basic knowledge of algebra, calculus and statistical theory is required to master the techniques presented in this book.To help the reader, basic statistical tools that are needed in the book are given in a separate chapter. Mathematical results from Modern Algebra which are needed for the construction of designs are also given. Wherever possible the proofs of the theoretical results are provided.