Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A l'heure où les guides recensent plus de 10 000 musées en France et où la définition du musée devient plus restreinte, cet ouvrage explore les conceptions et par conséquent les façons divergentes de "produire le musée". Cette recherche revisite les théories muséologiques, notamment l'utopie de l'écomuséologie, et s'intéresse, plus largement, aux problématiques de l'action culturelle. Cette réflexion favorise une meilleure rencontre entre les musées et le public.