Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hanno Hardt, grand specialiste americain de la communication et photographe de renom, collectionne depuis trente ans, dans l'ancien bloc communiste, des photographies de graffiti apposes sur des murs - des murs simples et banals, delites ou tenaces, que les gens transforment en un support eloquent pour exprimer leur enthousiasme ou leur opposition envers une vie meilleure - l'arrivee liberatrice du communisme en Yougoslavie et son effondrement angoisse en Allemagne de l'Est. Il a choisi ces deux pays opposes au sein meme de leur destin communiste pour reveler comment des graffiti constituent une experience de rhetorique populaire. En supplement des archives officielles, des documents ecrits et des narrations convenues, les graffiti proposent un autre repertoire rhetorique concernant la prise du pouvoir (Yougoslavie) et la chute du pouvoir (RDA). Ils sont la manifestation d'un mode expressif lie au pouvoir conjoint de l'image et du mot, l'une et l'autre saisis par le vif du sujet - le sujet politique pris lui-meme dans des bouleversements historiques, qui n'a pour exprimer sa presence au monde que l'inscription sauvage, le trait rapide, la figure rhetorique du graffiti.