Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wenn die interne Kommunikation funktioniert, ist sie ein ganz wesentlicher Schlüssel zum Unternehmenserfolg. In vielen Unternehmen verdrießt sie jedoch Mitarbeiter und Führungskräfte gleichermaßen. Oft wird sie mißbraucht als Projektionsfläche für zweifelhafte Absichten und übersteigerte Hoffnungen. Wie Unternehmen die interne Kommunikation substanziell gestalten können und damit Mitarbeiterzufriedenheit, Reputation und die eigene Führung stärken, zeigt dieses Buch. Guido Wolf geht den essenziellen Fragen nach: Existiert eine an definierten Zielen ausgerichtete Kommunikationsstrategie? Ist sie für die Handelnden transparent und wird sie tatsächlich umgesetzt? Welche fachlichen, methodischen und infrastrukturellen Ressourcen stehen für eine wirksame Kommunikation zur Verfügung? Ein Fundus kohärenter und lohnender Ansätze, um die organisationsinterne Kommunikation endlich als zentrale Erfolgsressource zu nutzen.