Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Komplexität der Betreuung von Firmenkunden wird dargestellt und es wird, von einer erfolgreichen Führungskraft des Bankvertriebs, analysiert, welche qualitativen Anforderungen an den Firmenkundenberater im Bezug auf die Betreuung von kleinen und mittleren Unternehmen gestellt werden und welcher Zusatzqualifikationen es bedarf, um als Unternehmensberater erfolgreich zu sein. Die Bandbreite der Möglichkeiten, die eine bankeigene Unternehmensberatung bieten kann, wird in diesem Buch eingehend analysiert und begründet. Die Einstellung der Zielgruppe Banken und Unternehmen zum Thema einer bankeigenen Unternehmensberatung wird erforscht und die Ergebnisse der empirischen Sozialforschung beider Zielgruppen abgeglichen.