Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cette thèse explore comment les caractéristiques individuelles des membres, les modèles de communication, le pouvoir relatif et la perception collective du concept d'enseignement par la recherche dans une communauté de pratique influencent les changements dans l'identité professionnelle des membres. L'enseignement en tant que recherche implique l'utilisation de méthodes similaires à celles utilisées dans la recherche (formulation d'hypothèses, mise en oeuvre, analyse et modification) pour développer et appliquer des stratégies d'enseignement. L'étude de cas a impliqué treize enseignants de premier cycle d'un département scientifique d'une université de recherche participant à une communauté de pratique universitaire. La théorie de Weick sur la fabrication des sens (1993, 1995) constitue le fondement théorique de cette étude. Les principaux concepts du cadre conceptuel comprennent les caractéristiques individuelles, l'identité professionnelle, la communauté de pratique et la perception des sens, tant individuelle que collective. L'étude propose des relations entre ces concepts et explore comment, au fil du temps, ils interagissent pour modifier l'identité professionnelle de chaque instructeur.