Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book intends to contextualize early research on political socialization with recent developments that provide new considerations for the transmission of democratic political learning at a more advanced learning stage. It attempts to demonstrate this literature on political socialization as the foundation for evaluating the continuing research of the Penn Democracy Project in the field of democratic political socialization of undergraduate students. In light of the political socialization literature, this paper reveals the results of the most recent iteration of the Penn Democracy Project research study, which provide insight into the state of citizenship at the University of Pennsylvania. The overarching conclusion of this study supports the notion that while the University of Pennsylvania offers resources and opportunities for undergraduates to foster civic values, through specialized courses; centers; and funding for clubs, it fails to actively cultivate a shared culture of citizenship among its students.