Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Delivering Knock Your Socks Off Service

Performance Research Associates
Paperback | Engels
€ 29,95
+ 59 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What is quality customer service, and how do you consistently deliver it for your customers? Discover the answers in this go-to guide for helping business professionals deliver outstanding customer service that keeps customers coming back.

In this trusted customer service classic, the renowned business training and consulting services practice Performance Research Associates, Inc. lays bare the truth all companies have come to accept but few know what to do with: companies that emphasize customer service make more money and keep customers longer than those that don't.

For over two decades, this book has combined timeless wisdom with powerful tools, real-world examples, and the latest methods to provide customer service professionals an indispensable guide. With lighthearted examples and to-the-point solutions, Delivering Knock Your Socks Off Service provides you with:

proven tips and strategies for exceeding customer needs and expectations,

determining the right times to bend or break the rules,

becoming fantastic fixers and powerful problem-solvers, using the RATER factors to wow your customers,

understanding cultural and generational differences,

and coping effectively with your most challenging customers.

Delivering Knock Your Socks Off Service delivers new information on using social media for communication and service recovery, owning service encounters, responding positively to negative feedback, and more.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Illustrator(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814417553
Verschijningsdatum:
29/10/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 226 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 59 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.