Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este manual intenta acercar el conocimiento científico desde la ciencia del cerebro o neurociencia a la aplicación práctica a la Educación Física. Los autores están convencidos que la neuroeducación es una disciplina educativa, una forma de enseñar y de aprender que ha venido a quedarse; y con este libro intentarán dar respuesta a cuestiones como:? ¿Tiene el ejercicio físico alguna incidencia en el desarrollo cognitivo?? ¿Puede la actividad física cambiar o mejorar el funcionamiento del cerebro?? ¿Cuáles son los ingredientes esenciales del aprendizaje y de la Metodología NeuroEF, según las investigaciones neurocientíficas?? ¿Por qué es necesario conocer el funcionamiento del cerebro de nuestros escolares para conseguir aprendizajes significativos y duraderos?? ¿Cómo aplicar los conocimientos neurocientíficos en las clases de Educación Física?