Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

Annarita Sorrentino
€ 182,45
+ 364 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

The reader will gain a deeper knowledge of the approaches to consumer behaviour and learn about the theoretical and empirical challenges of studying customer experience management. It also considers the post-modern consumer, which requires a move beyond the purely rationalist perspective of traditional marketing and provides methodological support for firms and scholars who wish to measure cognitive, emotional and behavioural consumer reactions. More specifically, it explores the changes in consumer behaviours, the limitations of traditional measurement approaches and the importance of capturing small insights with neuromarketing metrics, with a chapter contributed by a leading expert. A new three-point perspective on consumer behaviours is set out that combines behaviour (what people do) with the declared (what people say) and the perceived (what people feel). This approach acknowledges the complexity of consumer behaviours and the methodological bias derived from the use of the traditional techniques (principally the survey) or from big data. Only a holistic perspective can capture the heterogeneous nature of consumer behaviour.

The book thereby takes up the theoretical debate about the definition, management and measurement of customer behaviour. It also examines measurement methodologies, an area that has received little attention elsewhere. Besides addressing the scientific community in the field, the book will also be a valuable practical resource for marketing managers, entrepreneurs and consultants who want to implement innovative strategies to manage the customer experience.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
120
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367479374
Verschijningsdatum:
1/10/2020
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
349 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.