Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How is popular music culture connected with the life, image, and identity of a city? How, for example, did the Beatles emerge in Liverpool, come to be categorized as part of Liverpool culture and identity and used to develop and promote the city? This book explores the relationship between popular music and the city using Liverpool as a case study. It examines the impact of social and economic change on popular music culture, focusing on de-industrialization and economic restructuring during the 1980s and 1990s. It also considers the specificity of popular music culture and the ways in which it influences city life and informs the way that the city is thought about, valued and experienced.