Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
More than even before, marketers need to justify their decisions by linking them to the corporate bottom line. While this is a challenging task, what makes it more daunting is the absence of a systematic approach and an overarching metric to help make fi nancially sound marketing decisions. In this new book, Kumar and Gupta resolve both problems. They introduce breakthrough thinking around the fi nancial consequences of marketing actions and propose decision equity as the ultimate metric to connect marketing strategies to fi nancial success. Using numerous case studies from small fi rms to global conglomerates, they provide a comprehensive and robust framework for implementing a decision equity-based strategic approach within an organization. The authors build a compelling case for fact-based decision making and illustrate the power of cross- functional participation in strategic problem solving. They provide a step- by- step approach to build decision equity-based systems within fi rms. They show how organizations can win and achieve their strategic vision by developing a linkage orientation and learning how to connect their Actions to Profits.