Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Dealing with Difficult People

Harvard Business Review, Tony Schwartz, Mark Gerzon, Holly Weeks, Amy Gallo
Paperback | Engels | HBR Emotional Intelligence
€ 15,45
+ 30 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Learn how to deal with difficult colleagues and clients.

At the heart of dealing with difficult people is handling their--and your own--emotions. How do you stay calm in a tough conversation? How do you stay unruffled in the face of passive-aggressive comments? And how do you know if you're difficult to work with?

This book explains the research behind our emotional response to awful colleagues and shows how to build the empathy and resilience to make those relationships more productive.

Books in this series are based on the work of experts including:

  • Daniel Goleman
  • Tony Schwartz
  • Nick Morgan
  • Daniel Gilbert

This collection of articles includes To Resolve a Conflict, First Decide: Is It Hot or Cold? by Mark Gerzon; Taking the Stress Out of Stressful Conversations, by Holly Weeks; The Secret to Dealing with Difficult People: It's About You, by Tony Schwartz; How to Deal with a Mean Colleague, by Amy Gallo; How To Deal with a Passive-Aggressive Colleague, by Amy Gallo; How to Work with Someone Who's Always Stressed Out, by Rebecca Knight; How to Manage Someone Who Thinks Everything Is Urgent, by Liz Kislik; and Do You Hate Your Boss? by Manfred F. R. Kets de Vries.

HOW TO BE HUMAN AT WORK.

The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781633696082
Verschijningsdatum:
8/05/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
124 mm x 175 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 30 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.