Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De zoektocht naar het didactisch DNA Leerkrachten willen meer variëren in didactische activiteiten. Men is zich echter niet altijd bewust van welke variaties in didactische activiteiten mogelijk zijn, welke activiteiten men vaak of juist minder vaak gebruikt en in welke context welke activiteiten effectief kunnen zijn. Dit boek helpt inzicht te krijgen in de eigen activiteiten. Op basis van vier leertheorieën zijn didactische profielen ontwikkeld die samen het didactisch DNA vormen. Het didactisch DNA biedt handvatten om leerdoelen effectiever te bereiken en beter tegemoet te komen aan verschillen tussen leerlingen.