Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
17 octobre 1975. Un nouvel hebdomadaire sort en kiosque. Son nom : De Particulier à Particulier... Budget de lancement : 20 000 F. Vingt-cinq ans plus tard, le petit journal de 12 pages a donné naissance au premier groupe de presse immobilier français : 200 millions de chiffre d’affaires, 200 personnes, 300 000 annonces traitées par an, une dizaine de titres, une trentaine de guides et de contrats afin de mieux vivre le « réflexe logement ». De Particulier à Particulier, une réussite comme bien d’autres ? Pas tout à fait. De Particulier à Particulier, ce n’est pas seulement l’histoire d’un journal et d’un groupe de presse. C’est aussi l’histoire d’une idée qui a fait avancer la société et qui s’est transformée en aventure industrielle. Catherine Néressis et Patrick Jolly, les deux fondateurs, ont bien voulu raconté à Diane Saunier et à Félix Torres leur étonnant parcours. Au travers de ces pages, on revit au fil des jours cette aventure ; on y découvre une entreprise forte d’un esprit original qui place la gentillesse, l’initiative, la confiance au cœur du service au particulier. De Particulier à Particulier, c’est enfin une formidable leçon destinée aux générations futures.