Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
FRANCISCO DE HOLANDA, pintor y humanista, nació en Lisboa en 1517 y está considerado como uno de los más relevantes exponentes de la difusión de la estética renacentista en la península y, aunque fuera pintor de corte en Lisboa, su influencia fue principalmente ejercida a través de sus escritos. En 1548 terminó Da pintura Antigua, su obra de mayor consistencia en la que da muestras de su saber enciclopédico, y con la que intenta demostrar que la pintura es la más completa y difícil de todas las artes. La segunda parte, El diálogo de la pintura, son cuatro diálogos en los que debate con Miguel µngel, Clovio, etc., sobre las teorías artísticas. Ceán Bermúdez calificó a este libro como la mejor obra sobre pintura escrita en España.