Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wat ondernemers van succesvolle kunstenaars kunnen leren
Wat deed Michelangelo om zijn concurrenten voor te blijven? Hoe ging Vermeer om met de economische crisis in zijn tijd, en deed Rembrandt eigenlijk aan marketing? Grote namen uit de westerse kunstgeschiedenis, ze waren niet alleen bezig met het creëren van kunst maar ook met het scheppen van voorwaarden waardoor deze kon floreren. Willem de Kooning, Andy Warhol en Damien Hirst moesten concurrenten van zich afschudden, nadenken over de positionering van hun werk en zichzelf telkens vernieuwen om de consument te kunnen blijven verrassen. De kunstenaars in dit boek kunnen managers en ondernemers dan ook tot op de dag van vandaag inspireren. Niet alleen door hun kunst, maar ook door hun zakeninstinct. Met bijdragen van professionals uit de kunst en het bedrijfsleven: Karel Ankerman, Peter van Duinen, Kees Keijer, Koen Kleijn, Ernest Kurpershoek, Paul Spies, Harry Starren en Lea van der Vinde.
Over Rembrandt Inc.: 'De Wilt zet de andere kwaliteiten (supernetwerker, rashandelaar en topmanager) van de maker van De Nachtwacht op overtuigende wijze neer.' Management Team
'Een zeer uitzonderlijk managementboek [] en een genot om te lezen.' Managementboek.nl