Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Prior scholarship has identified Dave Eggers' work as postmodern, focusing on the preface to A Heartbreaking Work of Staggering Genius (A.H.W.O.S.G.). Because this prefacing indicates Eggers' status as the subjected author of postmodernity, it is easy to dismiss him as a postmodern author. The establishment of Eggers as a conscientious author aware of the pitfalls of the postmodern author-subject provides the acknowledgment necessary for Eggers to move beyond the postmodern realm. His memoir is a transitional piece of literature. It serves as a bridge from the postmodern to the contemporary state of literature concerned with the transgression of all boundaries, a state I term connectivism. Thus, Eggers' three major works since A.H.W.O.S.G. (You Shall Know Our Velocity, How We Are Hungry, and What is the What) and the formation of his publishing company, McSweeney's, are examples of how authorship, literature, and literary culture have moved beyond the postmodern.