Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Data Analysis & Data Mining C

An Introduction

Adelchi Azzalini, Bruno Scarpa
Hardcover | Engels
€ 148,95
+ 297 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

An introduction to statistical data mining, Data Analysis and Data Mining is both textbook and professional resource. Assuming only a basic knowledge of statistical reasoning, it presents core concepts in data mining and exploratory statistical models to students and professional statisticians-both those working in communications and those working in a technological or scientific capacity-who have a limited knowledge of data mining.

This book presents key statistical concepts by way of case studies, giving readers the benefit of learning from real problems and real data. Aided by a diverse range of statistical methods and techniques, readers will move from simple problems to complex problems. Through these case studies, authors Adelchi Azzalini and Bruno Scarpa explain exactly how statistical methods work; rather than relying on the "push the button" philosophy, they demonstrate how to use statistical tools to find the best solution to any given problem.

Case studies feature current topics highly relevant to data mining, such web page traffic; the segmentation of customers; selection of customers for direct mail commercial campaigns; fraud detection; and measurements of customer satisfaction. Appropriate for both advanced undergraduate and graduate students, this much-needed book will fill a gap between higher level books, which emphasize technical explanations, and lower level books, which assume no prior knowledge and do not explain the methodology behind the statistical operations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780199767106
Verschijningsdatum:
23/04/2012
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
236 mm x 157 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 297 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.