Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das Buch ""Das Publicitats-Princip Im Osterreichischen Tabularrechte"" wurde im Jahr 1899 von Emanuel Adler ver������ffentlicht. Es behandelt die rechtlichen Aspekte der Werbung in �����sterreich und besch�����ftigt sich insbesondere mit dem Tabularrecht. Der Autor erkl�����rt die Grunds�����tze der Werbung und ihre Bedeutung f�����r den Handel. Dabei geht er auf verschiedene Aspekte wie die Verwendung von Bildern und Texten ein. Das Buch ist somit eine wichtige Quelle f�����r Juristen und Unternehmer, die sich mit dem Thema Werbung in �����sterreich auseinandersetzen m������chten.This Book Is In German.This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the old original and may contain some imperfections such as library marks and notations. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions, that are true to their original work.