Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In dem vorliegenden Werk wird das Leseverhalten von Kindern in der Grundstufe 1 analysiert und zusammengefasst. Der Inhalt befasst sich mit dem wesentlichen Bereichen im Leseprozess der Schüler und Schülerinnen. Hierzu gehören das Lesenlernen, die Lesephasen, Formen des Lesens und weitere wichtige Bereiche beim Lesen. Im Forschungsteil werden geführte Interviews und ausgewertete Fragebögen zusammengefasst. Die Forschung hat sich speziell auf das Vorlesen in der Klasse konzentriert und ob sich das Leseverhalten von Kindern verändert, wenn ihnen in der Schule regelmäßig vorgelesen wird.