Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The 21st-century story economy is grounded on the premise that everyone - from individual social media users to political parties and multinational corporations - needs to become storytellers. At the same time, we witness the erosion of borders between fact, fiction, truth and lies within the public sphere. This book by literary researchers helps different audiences understand and analyse the rhetorical uses and potential dangers of narratives and fictionality. The contributors deal with various contemporary storytelling environments, ranging from social and news media to literary autofiction, and from documentary narration to sexual fantasy. Narratives and fictionality are an asset in today's communication environments, but awareness of their rhetorical and ethical pitfalls will make us better readers.