Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
¿Qué ideas tienen los niños sobre el mundo natural? ¿Cómo afectan esas ideas a su aprendizaje científico? Cuando los niños empiezan la educación secundaria ya tienen conocimientos e ideas sobre muchos aspectos del mundo natural a partir de sus experiencias tanto en las clases de primaria como fuera del colegio. Estas ideas intervienen en el aprendizaje posterior y la investigación ha mostrado que no es probable que la enseñanza sea eficaz a menos que tenga en cuenta las perspectivas de los alumnos. «Dando sentido a la ciencia en secundaria: investigaciones sobre las ideas de los niños» proporciona un resumen conciso y accesible de la investigación que se ha realizado dentro de este área en distintos países.